2007-11-08

Bussijaam

Düsenteeria: Nah. Meil on päris kena putka.
D: Enne oli kena puit, sogati täis.
D: Nüüd on kenasti värvitud aga juba täitub.
Süüfilis: Typical stuff: Mann on libu. Siis on mann maha kriipsutatud ja Jürka asemele kirjutatud.
S: Ja siis on alla kirjutatud, mina panin ka manni
D: Jup.
S: Ja seal on ka manni maha kriipsutatud ja Jürkat asemele kirjutatud
D: Viiratsi kultuurimaja peal oli sama kultuurikiht.
D: Seal oli, et: Jüri on lits.
S: Ja siis on alla kirjutatud: Ega ma pede pole
S: Ja siis on sinna alla kirjutatud, kes seda teksti loeb on sama pede nagu Juhan.
D: :P
D: Hehehee.. Ur moms gai.
D: :P
S: Ja see on maha kriipsutatud, ja sinna on kirjutatud: Tahad peksa saada vä?
S: Ja siis on sinna kirjutatud: Tule anna
S: Ja siis on all vereplekid :P
D: Jep, ma lugesin ja mul hakkas ninast verd jooksma.
D: aju evakueerus :P
D: Ei persse see, ma lähen vaatan kas poest energiajooki antakse.

Kommentaare ei ole: